Yazı yazarak para kazanmak

İnternette yazı yazarak para kazanmak, daha çok metin temelli reklamcılık sisteminin gelişmesiyle birlikte ortaya çıkmış bir online para kazanma yöntemidir. İnternette yazarak para kazanmanın birkaç değişik yöntemi bulunmaktadır. Bunlardan ilki, bir web sitesi kurarak ve bir reklam yayıncısı ile anlaşarak sitenizde yazdığınız yazılara reklam almanızdır. yazarak para kazanmanın bu yönteminde bir alan adı ve hosting barındırma hizmeti satın alarak kendi web sitenizden yayın yapabileceğiniz gibi şu anda benim sitemde görmüş olduğunuz blogger tabanlı hazır web site tasarımı da kullanabilirsiniz.

Yazı yazarak para kazanmanın ikinci yolu ise, pilli network gibi yazarlarına yazdıkları yazı üzerinden gelir payı veren sitelere üye olarak gelir kazanmaktır. Pilli network gibi yazarlarına pay veren siteler, adsense reklamccılık sistemini kullanmakta ve onun üzerinden gelir elde etmektedir. Bu nedenle bir adsense hesabınızın olması gerekecektir.

Yazı yazarak para kazanmanın diğer bir türü ise, yabancı dillerden çevirdiğiniz makaleleri kelime bazlı olarak web sitesi sahiplerine satmaktır. Misal olarak ben sitelerime sürekli makale satın alırım. İyi derecede dil bilen birisi 500 kelimeden oluşan özgün bir makale çevirisini yaklaşık olarak 25 dakikada bitirir. 500 kelimelik bir makale 2 dolar etse günde sıkı çalışarak 20-30 dolar kazanabilme imkanı vardır. Bu konuda diline güvenen ve yabancı dillerden bu yazımda benim yazdığım gibi popüler makale çeviririm diyen kişiler, blogumsu @ gmail com adresine mail atsınlar.

3 yorum:

t dedi ki...

ben amatör elektronikçiyim
ve elimde kendi yaptığım ve netten topladığım yüzlerce elektronik devre
mevcut ve devamlıda artmakta
bunları değerlendirmek için bana bir sayfa veya blog açılabilirmi?

cage dedi ki...

Tabiki acılabilir. Bu sizin acabilme kabiliyetinize baglı.
Biraz kafa yorarsan olur.
Lakin onca topladıgın devreyi ne yapacaksın? diyot, transistorler sokup satarsın diyecegım ama yakarsın base akımından...Hurdacıya vermek bir elternatif olabilir :)
Tasarladıklarınız neler? FM verici, kapı zili falan mı yoksa xbox ile konusabilen gyro sensorlu bir board mu? Kolay gelsin...

Adsız dedi ki...

benim hızlı klavye kullanma yeteneğim var ve bunu kullanmak istiyorum ne yapabilirim