Evde oturarak para kazanmak - evden para kazanmanın yolları nelerdir

Evde oturarak para kazanmak - evden para kazanmanın yolları nelerdir

Evde oturduğunuz yerden para kazanmayı hepimiz hayalimizden geçiririz. İş arama derdiniz olmayacak, evde mis gibi televizyon karşısında sıcak çayınızı yudumlayarak stresten trafikten gürültüden uzak hatta ev hanımı iseniz ev işlerine de vakit ayırarak eve katkı yapabileceğiniz bir işiniz olsa diye hep düşünmüşüzdür. Bir önceki yazımda yazdığım gibi kimileri bu yolda oldukça büyük bir karar ve irade göstererek başarılı olabiliyor.

Hanımların büyük bir kısmı ülkemizde ev hanımı olarak ömürlerini 4 duvar arasında tüketirler. Aslında bazen bize sıkıcı gelen evimiz bizler için iyi bir para kazanma kaynağı olabilir.

Bu yazıyı herkes dikkatle okusun. Evde oturarak para kazanma hakkında alternatif iş imkanları fikirleri elde edebilirsiniz

Satış Temsilciliği yaparak para kazanma



Yurtiçi kargo şubesine gittigidiyor dan sattığım ürünleri kargolamak için her gittiğimde yüzlerce kozmetik ürünün hanımlara postalandığı dikkatimi çekti. Oradaki çalışanlardan birisine sorduğumda avon, Oriflame, herbalife ve benzeri satış ağları ile hanımların satış temsilciliği yaptığını ge bundan belirli oranda iyi bir kar payı aldıklarını öğrendim. Hanımlar özellikle gün dedikleri toplantılarında davetlerde bu tür sosyalleşme ortamlarında ürün katalogları göstererek satış gerçekleştiriyor ve bunun karşılığında iyi bir kazanca sahip oluyor. Ayrıca satış ağına dahil ettikleri her yeni satıcı için dahil ettiği kişinin satışlarından da komisyon alıyor. Günümüzün en popüler evden para kazanma sanatı satış temsilciliğidir diyebilirim.



Bu yazıyı herkes dikkatle okusun. Evde oturarak para kazanma hakkında alternatif iş imkanları fikirleri elde edebilirsiniz

Satış Temsilciliği yaparak para kazanma



Evde elişi yaparak para kazanmak:
Link te bu konuyu bir önceki yazımızda ayrıntısıyla anlatmıştım. Tamamen sıkı çalışma, beceri ve pazarlamacılığın sonucu olarak kalıcı bir iş kurabileceğiniz bir alan. Bu konuda büyük fabrikalara, elbise işlemesi ve süsleri pazarlayan aracılar ve komisyoncu kurumlar mevcut. Bu aracı kurumlar ile irtibata geçerek sipariş alabilir ve evde elişleri ve takılar yaparak para kazanabilirsiniz.


Çeviri ve Tercüme Yaparak para kazanmak

Yabancı dili olan kişilerin İngilizce Almanca, Japonca, Arapça, Fransızca, Çince, İtalyanca, İspanyolca Rusça gibi dillerden çeviriler yaparak aile bütçelerine katkı yapmaları mevcut. Çeviri büroları, freelancer denilen evde tercüme yapma olayını meslek haline getirmiş kişilere aldıkları işlerden bir kısmını göndermekte ve evde yapılan çeviri karşılığında iyi bir ücret ödemektedir. Tabi bu işte iyi kazanmak için tercüme konusunda kendinizi ispat etmiş olmak gerekir. Ayrıca internet üzerinden freelancer.com adındaki ingilizce yayın yapan siteden de değişik dillerde çevirmenlik ve tercüme yapma olanağı bulabilirsiniz. Bu konuda ben de çeviri karşılığı cüz'i de olsa ücret ödeyebilirim. blogumsu @ gmail com mailine mesaj atarak bana ulaşabilirsiniz.

Çeyiz ürünleri yaparak para kazanmak

Dünyada ve ülkemizde dantel, oya, iğne Oyası Elişi Pike Takımı, Dantel Mutfak Takımı, İğne oyası seccade takımları gibi çok tutulan çeyiz ürünleri de iyi para kazandırmaktadır. Amcamın hanımının yaptığı pike örtüler ile aylık 1000 tl kazandığını iyi biliyorum. Çeyiz sektörü ölmez bir sektördür. Eli yatkın hanımlar zamanla bu işte ustalaştıkları için el emeklerini piyasanın iki katı pahalıya satabilmektedir. Ayrıca bu tür otantik ürünleri yabancı turistler de çok beğenmektedir. Yaşadığınız yer turistik bir bölgede ise ufak bir belediye tezgahında kendi el yapımı ürünlerinizi satarak hatırı sayılır bir gelir elde edebilirsiniz.

Ahşap ürünleri ve ahşap boyamaları yaparak para kazanmak

Bir arkadaşımın evin misafirliğe gittiğimde evin hanımının servis için çıkardığı sehpalar oldukça dikkatimi çekmişti. Rengarenk ve çok güzel bir görünüme sahiptiler. Bunu nereden aldınız diye sorduğumda ise halk eğitim merkezinde ahşap işleme kursuna gittiğini ve kursu tamamladıktan sonra kendisinin evde bu tür ornamental - el işi ürünler yaptığını söyledi. Evinin her tarafı kendi ahşap işleri ile doluydu. Ayna, sehpa, fotoğraf çerçeveleri, aklınıza ne gelirse.... Daha sonra bu hanımın ürünlerini bir firmaya sattığını ve iyi düzeyde para kazandığını duydum. Demek ki sabır ve sebat ile yapılan çalışmalar eninde sonunda sonuç veriyor.

Ev yapımı reçel, turşu ve salça vb gıdalar satarak para kazanmak

Mayıs ayında Amasra ya bir hafta sonu seyahatine gitmiştik. Amasranın meşhur parkının hemen dibinde hanımlar pazarı denilen bir pazar yerinde Amasra'nın yerli hanımları kendi yöresel ürünlerini satıyorlardı. Reçeller özellikle dikkatimi çekmişti. Bir kavanoz reçele 10 - 15 tl arası bir rakam istiyordu. Bu tür imkanlarınız varsa ürettiğiniz doğal ve organik gıdaları benim gibi sağlıklı yaşamayı sevenlere kolayca satabilirsiniz.

1 yorum:

petek marketing dedi ki...

ben bir kaç hafta önce petek marketingle tanıştım.tanışmamda internet üzerinden değil bir akraba tavsiyesiyle oldu.akrabam bir yıldır üyeymiş ve şu an ayda petek marketingden bin tl geçiyormuş çok şaşırdım ben iki yıldır blog yazıyorum adsense reklamlarıyla para kazanmaya çalışıyorum fakat ayda 100 dolar bile kazanamıyorum. üstelik saatlerce vakit harcıyorum. böyle sistemlerin kazandırdığına pek ihtimal vermiyordum fakat kazandırıyormuş bende üye oldum şimdilik azda olsa kazanmaya başladım herkese tavsiye ederim çekinmeyin üye olun gerçekten sağlam bir sistem detaylı bilgi almak isterseniz burdan lütfen http://petek-marketing.blogcu.com/