Ceviri yap para kazan - ceviri yaparak para kazanmak - makale yazarak para kazan

Çeviri yaparak para kazanma denilince nedense akla hep çeviri ve tercüme büroları geliyor. Oysa evde çeviri yaparak para kazanmak için internet olanaklarını  değerlendirmek, yeteri kadar para kazanmanızı sağlayacaktır. İnternet sitesi sahiplerinin her dilden yazılı içeriğe her zaman ihtiyaçları vardır. Bir kısım web sitesi sahipleri, sitelerine konulacak içeriği kendileri oluştururken, büyük ölçekli sitelerde genelde bir makale yazarı veya çevirmen vasıtasıyla yazılar hazırlanır. Çeviri yapacak kişinin gerek çeviri yaptığı dile gerekse çeviride kaynak olarak faydalandığı dil üzerine on derece iyi bir hakimiyetinin olması gerekmektedir. İyi ve akıcı bir cümle kurma yeteneği olan herkes dil bildiğini de var sayarsak çeviri yaparak para kazanmak için potansiyel bir adaydır. Yaptığınız çevirileri internette değişik yerli ve yabancı siteler aracılığıyla ve webmaster forumlarına üye olarak oradaki webmaster arkadaşlara satabileceğiniz gibi, bazı makale satış sitelerine de yazılar koyarak yaptığınız çevirilerin kalitesini örneklemiş olursunuz.. Aslında bu yapılan çeviri işinden ziyade serbest makale çalışmasına benzemektedir. Konunun moda mod çevrilmesinden ziyade çeviri yapılan makalenin an fikrinin türkçeye geçirilmesi çalışması da diyebiliriz. Bu nedenle klasik çeviri işleri gibi sıkıcı ve zor değildir. Takıldığınız yerde en yakın anlamı vererek çeviriye devam edebilirsiniz.

Çeviri yaparak para kazanmak belki öyle sizleri zengin etmez ama günde 4-5 saatlik bir çaba ile aylık 400-700 tl arası garantili bir gelire sahip olmanıza yardımcı olur. Ben de kendi web sitelerim için bolca çevirmen arkadaşlarla iş birliği yapan birisiyim. Genelde öğrenciler, mezunlar veya bir yerde çalışırken boş zamanı olan arkadaşlar, beni benimle birlikte çalışmaktadır. 400 kelimelik yabancı dilden türkçete çevrilmiş bir serbest makale denemesine ortalama 2 tl veriyorum. Günde 10 adet makale yazmak ortalama olarak 3 saatinizi alır. Bu da ayda 600-700 tl gibi sabit bir para kazancı kaynağı anlamına gelmektedir. Şayet siz de ingilizce, fransızca, almanca, rusça, portekizce, italyanca, yunanca, bulgarca, arapça, kısacası herhangi bir dili çeviri yapabilecek düzeyde iyi derecede biliyorsanız benimle irtibat a geçiniz:  

90 yorum:

Nevdar AKKURT dedi ki...

ben de çevirmenlik yapmak istiyorum. inglizce'^yi ileri düzeyde biliyorum.fransızca'yı da öğrenmeye başladım.

Adsız dedi ki...

MADDI SIKINTILARIMDAN DOLAYI INTERNET UZERINDEN ARAPCA TURKCE YA DA TURKCE ARAPCA CEVIRMEK ISTEYEN BIRILERINI ARIYORUM ..UYGUN FIYATA HERTURLU BELGEYI CEVIRE BILIRIM .. EGER BOYLE BIRSEY ARIYORSANIZ YA DA ISTIYORSANIZ LUTFEN BANA ULASIN.
CEP : 0554 588 57 58
MAIL: nick_mick_yokk@hotmail.com SIMDIDEN COK TESEKKUR EDERIM . KOLAY GELSIN

okudaoku dedi ki...

merhaba hocam ingilizce rusça ve az biraz da almanca biliyorum.yardımcı olmamı isteyenler erdem_ozcan_55@hotmail.com adresine mail atabilir

okudaoku dedi ki...

merhaba hocam ingilizce rusça az biraz da almanca biliyorum.yardımcı olmamı düşünüyorsanız erdem_ozcan_55@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz

Adsız dedi ki...

merhaba sayın hocam ben ingiliz dili ve edebiyatı son sınıf öğrencisiyim bende internet üzerınden çeviri yaparak az çok gelir kazanmak istiyorum çevirim iyidir...
E.MAIL:MY_EGLANTINE@hotmail.com

batuhan dedi ki...

merhaba bende çeviri yaparak para kazanmak istiyorum ingilizcem ve biraz da rusçam var şimdiden teşekkürler

batuhan dedi ki...

merhaba benımde ileri derecede ingilizcem ve biraz da rusça vekazakçam var şimdiden teşekkürler

Adsız dedi ki...

merhaba.ODTU mezunuyum. Daha önce de ingilizce çeviriler yaptım. ilgilenirseniz nesryzc@yahoo.com.

Esra Yazıcı

POLAT dedi ki...

Benim de İngilizcem ve Almancam var çeviri yapmak isteyenler fuz_2002@hotmail.com adresinden ulaşabilirler

Adsız dedi ki...

iyi günler ilanınızı daha yeni gördüm.İngiliz dili ve edebiyatı burslu son dönem öğrencisiyim.İngilizce Türkçe Türkçe İngilizce çeviri yapmaktayım.İlgilenirseniz mail adresim dyg-sn@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ingilizce öğretmeniyim.çeviri yapıyorum.sinemgok84@hotmail.com

zeliade dedi ki...

merhaba,
cok iyi derece de fransizca (20yil paris te oturdum) , iyi derece de ingilizce biliyorum ceviri yapabilirim. selale75@hotmail.com

zeliade dedi ki...

merhaba,
cok iyi derece de fransizca (20yil paris te oturdum) , iyi derece de ingilizce biliyorum ceviri yapabilirim. selale75@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Merhaba
Ben de İngilizce öğretmeniyim ve Bursa Uludağ mezunuyum.Öğrencilik yıllarımda bir dönem çeviri yaparak geçindim ve tekrar başlamak istiyorum.İrtibata geçmek isterseniz muhammetsearch@gmail.com

Saygılar

Adsız dedi ki...

iyi derecede ingilizce biliyorum, ingilizce-türkçe, türkçe-ingilizce tercüme yapmak istiyorum tel:05319200054
e.genc@msn.com

asuman dedi ki...

iyi gunler
Urdun ozel Zerka universitesi arap dili ve edebiyati mezunuyum turkce-arapca arapca-turkce ceviri yapabilirim
tesekkurler

asuman dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

İngiliz dili ve edebiyatı 3.sınıf öğrencisiyim .profesyonel anlamda ve çok uygun fiyatlara çeviri yaparım .tel.05399284379

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Istanbul Üniversitesi Amerikan Kültürü ve Edebiyatı 2. sınıf öğrencisiyim. Daha önce bir çok şarkı sözünü ve iş yazışmalarını ingilizceden türkçeye ve türkçeden ingilizceye çevirdim. voice_of_the_soul@windowslive.com

Orkhan dedi ki...

merhaba hocam benim ingiliscem cok iyi..bu iwi yapa bilirim..

Gürhan DİKMEN dedi ki...

Merhabalar.ben selçuk üniversitesi turist rehberliğini bitirip şuandada abant izzet baysal üniversitesi ingilizce öğretmenliği 2.sınıf öğrencisiyim.eğitim giderlerimi karşılamak için ingilizce-türkçe türkçe-ingilizce çeviri yapmak istiyorum.ilgilenirseniz sevinirim.teşekkürler.
mail: gurhandkmn@gmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba.. yurtdışında uluslararası bir kurumda iş tecrübem,90 üzeri ingilizce kpds notum, işimle ilgili 2 kitap çeviri deneyimim, çevirilerimde ise çok iyi düzeyde ve akıcı bir türkçe ile ihtiyacınız olduğunda yardımcı olabilirim.

arsipel27@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bende cok iyi derecede rusça biliyorum.birazda inglizcem var.

Adsız dedi ki...

ingilizce mezunuyum ve ispanyolcamda var çeviri yapmak istiyorum.ulaşmak isteyen varsa dilek_drnz@hotmail.com

mert gültekin dedi ki...

Merhaba arkadaşlar İngilizce ve Almanca çevirmenliği en hızlı şekilde yapa bilirim. Almanya'da güzel sanatlar mezunuyum... Bana iş konusunda yardım ederseniz çok sevinirim.

merttgultekin@gmail.com

murat dedi ki...

Merhabalar! Ben Almanca -Türkçe Türkçe -Almanca çeviri yapmak istiyorum! ilginiz için teşekkür ederim! Mail adresim muryas78@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Merhaba hocam hacettepe üniversitesi mütercim tercümanlık bölümünde okuyorum ileri düzeyde almanca çeviri yapabiliyorum böyle bir isteği olan lütfen ulaşsın fiyat herkese uygun olacaktır. serdal_1988@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ÇOK İYİ RUSÇA BİLİYORUM EVDE BENDE RUSÇA TÜRKÇE ÇEVİRİ YAPABİLİRİM
GSM:05376797948
MAİL:c.a.n.d.a.n@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ingilizce ve fransızca biliyorum.
Çeviri yapmak istiyorum.

hasanozdemir77@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Anadili gibi almanca biliyorum,bende evden çeviri yapmak istiyorum.Teşekürler
murvetsel@hotmail.com

segi dedi ki...

hi,

graduated from METU FLE department, studying interpretation at Atılım University

ı do sight and written translation for a reasonable price.(turkish - english, english - turkish)

interested customers are welcome:

segi003@yahoo.com

thanks

burcubalta dedi ki...

iyi seviyede ingilizce biliyorum ve öğrenciyim bu işe çok ihtiyacım var ihtiyacınız olursa mail adresim

cubur@hotmail.com

Adsız dedi ki...

serkan_tontus@hotmail.com ingilizce ve almanca çeviriler için bağlantıya geçebiliriz

Hanife dedi ki...

Merhabalar..Pamukkale Üniversitesi ingiliz dili ve edebiyatı 3.sınıf öğrencisiyim.Çeviri yapmak istiyorum.ilgilenirseniz çok sevinirim.h_demir1991@windowslive.com

Adsız dedi ki...

Bulgarca ve fransızca çevirilerde yardımcı olabilirim : huriyek@gmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba kocaeli üniversitesi ingilizce öğretmenliği son sınıf öğrencisiyim. daha önce de yüksek lisans öğrencileri için çeviriler yaptım. ilgilenirseniz : 0554 555 68 92

Adsız dedi ki...

merhaba kocaeli üniversitesi ingilizce öğretmenliği son sınıf öğrencisiyim. daha önce de yüksek lisans öğrencileri için çeviriler yaptım. ilgilenirseniz : 0554 555 68 92

Adsız dedi ki...

İyi derecede İngilizce ve Fransızca biliyorum.
Bana sinirliogluelif@gmail.com email adersinden ulaşabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

Bazı yorumları okudum ve anlamakta güçlük çekiyorum. Örn. İng., Alm., Fr., biliyorum ve çeviri yapmak istiyorum vs. gibi. Ben İngiliz dili ve Edebiyatı okudum. Yirmi yıldır da Almanya'dayım (orada tekrar üniversite bitirdim). Devlet sınavıyla çevirmen oldum ve 13 yıldır da çeviri yapıyorum ve yine de çıkıp, İng. ve Alm. biliyorum ve çeviri yaparım diyemiyorum. Almanca evet ama İngilizce hayır (bilmeme rağmen). Çeviri öyle kolay birşey değildir. Çeviri yaptığınız dili gerçekten yüzde yüz bilemezseniz o çeviri olmaz.

Adsız dedi ki...

s.a ben ürdünde üniversite öğrencisiyim ii derecede arapçam var ve tercümanlık tücrübemde bayağı var eğer iligilenirseniz
sonunu_unutma15@hotmail.com yada telefonuma çağrı atarsanz sizi ararım
+962776063294

innocent dedi ki...

merhaba, ben de rus dili ve edebiyati ogrencisiyim. yurtdisinda okuyorum. iyi derecede ruscam var, kotu sayilmayacak kadar da ukraynaca.
ilgilenirseniz blogger uzerinden ulasin lutfen.

Adsız dedi ki...

mrb çok iyi derecede fransizca biliyorum belçika'da egitim aldim her turlu tercume yapiyorum ... ayrica almanca ve ingilizce tercumede yapan arkadaslarim var ... çok uygun fiyata ... beklerim..

kahyaumit@msn.com

Adsız dedi ki...

Merhaba,
ben çeviri yapmak istiyorum.
Çok iyi derecede almanca ( konuşma ,yazma,okuma )biliyorum.
İngilizce yazı çevirileride yapıyorum.Şu an bir Firmada tercüman olarak çalışıyorum.Fakat maalesef kazancım yeterli değil ( ünide okuyan bir kızım var )Bana bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim.
Saygılarımla
Emine ERDEN

Adsız dedi ki...

Almanca mütercim-tercümanlık bölümü mezunuyum, iyi seviyede ingilizcem de var.Daha önce internet üzerinden çeviriler yaptım.Şİmdilik bu yolla maddi gelir elde etmek istiyorum. Tüm uzmanlık alanlarında ingilizce ve almanca çeviriler için başvurabilirsiniz.
e-mail:ipek.girgin@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Merhaba ben cevirmenlik yapmak istiyorum.daha önce evden yapmisdim.Almanyada dogma büyümeyim ana dili gibi almanca biliyorum yardimci olabilirseniz cok sevinirim maddi duruma ihtiyacim var.

yasonra21@hotmail.com

Bana ulasabilirsiniz tsk ederim

Adsız dedi ki...

merhaba ben istanbul fatih üniversitesinde amerikan kültürü va edebiyatı bölümünde okuyorum ve ingilizce-türkçe ceviri yaparak aileme katkıda bulunmak istiyorum ilgilenirseniz ve bana ulasırsanız sevinirim
latifedurak@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Anadil seviyesinde İtalyancam var. Tercümanlık yapıyorum ama boş vaktim kalıyor. Eğer çeviri yapmam mümkünse görüşmek isterim.
samikart@hotmail.it

Adsız dedi ki...

Merhaba ben de çeviri yapmak istiyorum,ingilizce öğretmenliği mezunuyum. Türkçe-İngilizce ve İngilizce-Türkçe çeviri yapabilirim. İlgilenirseniz sevinirim.
efsa42@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba, ingilizce öğretmenliği mezunuyum ve çeviri konusunda kendime güzveniyorum. İlgilenirseniz sevinirim.
efsa42@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba, ingilizce öğretmenliği mezunuyum ve çeviri konusunda kendime güzveniyorum. İlgilenirseniz sevinirim.
efsa42@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba, ingilizce öğretmenliği mezunuyum ve çeviri konusunda kendime güzveniyorum. İlgilenirseniz sevinirim.
efsa42@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba, ingilizce öğretmenliği mezunuyum ve çeviri konusunda kendime güzveniyorum. İlgilenirseniz sevinirim.
efsa42@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba ben mütercim tercümanlık almanca son sınıf öğrencisiyim.Almanca ve İngilizce çeviri yapabilirim.İlgilenirseniz ve bana ulaşırsanız sevinirim

lonelly.rose2008@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba türkçe bulgarca ve rusça ana dillerim tercüme işi vermek isterseniz yakup_hurman@hotmail.com adresinden ulaşa bilirsiniz

Adsız dedi ki...

selam
anadili rusça
rusça-türkçe- ing çevire bilirim
cep 05425965916
mail muhabat.2209@mail.ru

Adsız dedi ki...

arapçadan türkçeye çeviri yapabilirim... koksal07@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhabalar
rusca ingilizce kazakca kirgizca ozbekce ve farsca dillerine hakimim bdt ulkelerinde 14 seneye yakindir bulunmaktayim tercumanlik yapmak istiyorum
halistavli@yahoo.com

Adsız dedi ki...

selam,
Benim adım sibel. endüstri mühendisliği öğrencisiyim. ingilizceyi ileri düzeyde biliyorum... okul ihtiyaçlarımı karşılamak için uygun fiyatlarda çeviri yapabilirm.
e-mail:sibelsa@msn.com

Adsız dedi ki...

Merhaba,
İngilizce öğretmeniyim, Marmara Üniversitesi ELT mezunuyum. Çevirimden memnun kalacağınızdan eminim.. pokerface-2@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Merhaba ben Gizem,
İleri düzeyde İngilizce biliyorum.
Her konuda genel yazılı tercüme yapabilirim.
Yurtdışında lisansustu egitimimin bir kismini karsilamak icin ceviri yapmak istiyorum.

mail adresim: gizem.leo@gmail.com

Tunç Akat dedi ki...

Ben de çevirmenlik yapmak istiyorum.Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği mezunuyum. İngilizce ve Fransızca'yı ileri düzeyde biliyorum.Özellikle Finans ve hukuk konularına aşinayım. Kısacası her türlü çeviriyi yapabilirim. Email : tuncakat@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bende çevirmenlik yapmak istiyorum iyi derecede ingilizce rusça biliyorum lamiya303@hotmail.com

Adsız dedi ki...

İngilizce öğretmeniyim.6 senedir çalışıyorum. Çevirilerde oldukça başarılıyım. Ben de çeviri yapmak istiyorum.
aysegulkilavuz1983@hotmail.com e-mail adresimden ulaşabilirsiniz bana.

Adem dedi ki...

Türkçe - İngilizce, İngilizce - Türkçe çevirileri yapabilirim, lise mezunuyum, ileri seviyede İngilizce biliyorum, deneme amaçlı metin gönderebilirsiniz, makul fiyatlara online olarak çalışabilirim.

turgut150@gmail.com

Adsız dedi ki...

Almanca ve İngilizce'yi ileri düzeyde biliyorum,yurtdışından yeni geldim.Her iki dilde de tercüme yapabilirim.

buse_ayd@hotmail.com adresine mail atabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

Merhaba ismim melda. Özel bir okulda almanca öğretmeni olarak çalişiyorum. Almancam ana dil seviyesinde. Hertürlü almanca-türkçe, Türkçe-Almanca çeviri yapmak istiyorum. İlgilenirseniz mail atarsanız sevinirim.
Mail : melda_kilic@hotmail.com

Adsız dedi ki...

almanyada dogdum 3 senedir istanbulda yasiyorum ingilizcemde iyi ceviri yapabilirim email: xezgix@live.de

Adsız dedi ki...

almanyada dogdum 3 senedir istanbulda yasiyorum ingilizcemde iyi ceviri yapabilirim email: xezgix@live.de

Adsız dedi ki...

Merhaba, Mersin Üniversitesi Fransızca Mütercüm Tercümanlık bölümü mezunuyum. İleri düzeyde Fransızca ve İngilizce ile çeviri projelerinizde yer almak isterim.

gizems.celik@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

Merhaba,anadil seviyesinde almanca biliyorum,almancayı yurtdışında öğrendim,ayrıca almanca öğretmenliği mezunuyum.İlgilenirseniz..
mail:gonul_zzz@hotmail.com

khalid yahya dedi ki...

khalid , libyan ,,, languages arabic english biliyorum :) >>> turkey'e da öğrenmeye başladım

khalid yahya dedi ki...

khalid , libyan ,,, languages arabic english biliyorum :) >>> turkey'e da öğrenmeye başladım

Adsız dedi ki...

Merhaba, Almanya'da doğup büyümüş olup, son 4 yıldır turkiyede bulunuyorum. Bebeğim dolayısıyla su an evdeyiz. Ana dili düzeyinde almancamı kullanarak bütçeye katkıda bulunmak istiyorum. Bana ulaşmak isterseniz : senize_3@hotmail.com. Teşekkürler

Adsız dedi ki...

almanyada doğmuş ve 27 yaşıma kadar almanyada yaşamış biriyim. her türlü almanca çevirinizi en üst seviyede yapıcak kadar almanca'ma güveniyorum. ek iş olarak yapmak istiyorum.

cihan.ozeser@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Iyi gùnler bende ana dili seviyesinde Almanca biliyorum, orda dogdum ve okulla gittim.Evlendikten sonra Türkiyeye geldim.Banada bu güzel fırsati verirseniz cok mutlu olurum.Bu arada ben Ankarada oturuyorum inşallah sorun olmaz;-)

ertugrulum_scs@hotmail.de

Tesekkürle

Adsız dedi ki...

merhabalar,arapça-türkçe çeviriler yapabilirim.ilgilenirseniz mail:semanur991@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhabalar,arapça-türkçe çeviriler yapabilirim.ilgilenirseniz mail:semanur991@hotmail.com

Adsız dedi ki...

MERHABA, RUSÇA YI MÜKEMMEL SEVİYEDE BİLİYORUM. AYRICA ARAPÇA DA ÇEVİRİLER YAPABİLİRİM. SADECE EVDEN ÇALIŞMAK İSTİYORUM. SAYGILARIMLA...
MAİL ADRESİM: asahin_16@hotmail.com

Adsız dedi ki...

5642Merhaba,

cevirmenlik yapmak istiyorum. Almanca anadilim gibidir ve az da olsa ingilizcem var. Almanyada dogdum ve yetistim. Bir senedir Türkiyede yasiyorum.

E-mail: Sahire_yasemin@hotmail.de

Apdullah YAYIK dedi ki...

Merhaba doktora öğrencisiyim Türkçe İnglizce Akademik çevirileriniz için apdullahyayik@gmail.com

Adsız dedi ki...

Merhaba
Ben Fransada yasiyorum BAC diplomam var ayrica DALF diplomasi icinde sinavdan gececegim , Fransizcadan Turkceye Turkce den Fransizcaya ceviri yapabilirim Ingilizcem de iyi derecede dir.

caedes93@hotmail.fr

Adsız dedi ki...

Merhaba
Ben Fransada yasiyorum BAC diplomam var ayrica DALF diplomasi icinde sinavdan gececegim , Fransizcadan Turkceye Turkce den Fransizcaya ceviri yapabilirim Ingilizcem de iyi derecede dir.

caedes93@hotmail.fr

Adsız dedi ki...

Merhaba
Ben Fransada yasiyorum BAC diplomam var ayrica DALF diplomasi icinde sinavdan gececegim , Fransizcadan Turkceye Turkce den Fransizcaya ceviri yapabilirim Ingilizcem de iyi derecede dir.

caedes93@hotmail.fr

Adsız dedi ki...

Merhaba
Ben Fransada yasiyorum BAC diplomam var ayrica DALF diplomasi icinde sinavdan gececegim , Fransizcadan Turkceye Turkce den Fransizcaya ceviri yapabilirim Ingilizcem de iyi derecede dir.

caedes93@hotmail.fr

Adsız dedi ki...

merhaba
İngilizce öğretmeniyim çeviri yapmak istiyorum.
e-mail : eylemavci62@hotmail.com

ece'nin mutfağı dedi ki...

Merhaba iyi derecede İngilizce biliyorum çeviri yapmak istiyorum.daha önce çeviri yapmıştım. Bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim. E-mail.ecekaraca83@hotmail.com tel.5325952474

ecem arol dedi ki...

merhaba hocam. ileri seviyede ingilizce biliyorum. ingilizce-türkçe, türkçe-ingilizce çeviri yapabilirim. mail adresim arolecem@gmail.com

Adsız dedi ki...

Ben Almanyada okudum,türk vatandaşıyım,Türkce-Almanca Almanca-Türkce cevirmenlik yapabilirm.Bana geri dönerseniz sevinirim.

Canbasar09@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba ben asıl romanyalıyım ama 12 yıldır Türkiye de yaşıyorum ev hanımıyım ve boş zamanımı değerlendirdmek istiyorum teşekkürler

Adsız dedi ki...

merhaba ben romence-türkçe çeviri yapmak istiyorum mail adresim (tearsofnights@hotmail.com)